Goede keus geweest voor ons.
Beveelt ons aan!
Twee jaar geleden de keus gemaakt en het blijkt de goede keus te zijn.
Vrijopnaam krijgt een 9.1 op basis van 1686 reviews op Klantenvertellen.nl
Beveelt ons aan!
Twee jaar geleden de keus gemaakt en het blijkt de goede keus te zijn.
Beveelt ons aan!
Ook de laagste opbrengst van de afgelopen zeven jaar van de panelen op naam is weer aangevuld met de gegarandeerde opbrengst!
Beveelt ons aan!
Goed bereikbaar zeer goed jaarrekening
Beveelt ons aan!
Geen slechte ervaringen, maar na een jaar ga ik weer verder kijken. Niets persoonlijks, maar ik heb nú éénmaal geen hechtingsdrang. Tot ooit.
Beveelt ons aan!
Goed
Beveelt ons aan!
Great service. Not the most expensive price. Nothing to complain I have another provider as well. That is where I can compare :)
Beveelt ons aan!
Goed inzicht in verbruik .. eenvoudig aan te passen .. Klantenservice goed bereikbaar ..
Beveelt ons aan!
Ervaar geen problemen met vrijopnaam
Beveelt ons aan!
Geweldig klein fijn bedrijf
Beveelt ons aan!
Prima, de app is overzichtelijk en makkelijk in gebruik!!
Beveelt ons aan!
De klant en duurzaamheid staan voorop bij Vrijopnaam, en dat merk je in de wijze waarop de klantenservice werkt en waarop de klant zelf veel instellingen voor betaling en levering zelf kan regelen. Met een dynamisch contract ben ik sterk afhankelijk van het goed functioneren van de app en daarin zijn er een paar keer per jaar wat haperingen. Als dat verholpen zou zijn staat niets een 5 sterren score in de weg,
Beveelt ons aan!
Een goede focus op ecologisch verantwoord realiseren van energie. Slimme keuze van locaties. Zonnepanelen beschikbaar voor klanten die geen panelen op eigen dak kunnen of mogen plaatsen. Vriendelijke, meedenkende en kundige klantenservice medewerkers. Geen reclame of andere ongewenste commerciële trucjes of opdringerige marketing. Fijne, duidelijke (web)app! Overzichtelijk en begrijpelijk zonder overbodige poespas.
Beveelt ons aan!
Van het begin tot nu goed
Beveelt ons aan!
goed.
Ik werd niet geïnformeerd wat de nieuwe tarieven werden bij mijn variabel contract. Geen mail, geen sms of popup als ik incheckte in de eigen omgeving op de website.
Redactie van Vrijopnaam: Beste J., Goed elkaar gesproken te hebben. We informeren alle klanten 30 dagen van te voren via de (web)app en/of 'mijn omgeving' over de (nieuwe) tarieven. Je geeft aan dat jij graag een e-mail of SMS ontvangt. Ik neem dit verzoek mee en ga kijken of we in de toekomst zo'n reminder per klant dóór de klant zelf kunnen laten instellen. Van veel klanten vernemen we namelijk dat ze niet continu 'push' meldingen per e-mail of SMS willen ontvangen. En onze app heel gebruiksvriendelijk en overzichtelijk vinden. Met vriendelijke groet, namens klantteam Vrijopnaam, Bas
Beveelt ons aan!
Ze geven mij vertrouwen in de levering van duurzame energie.
Beveelt ons aan!
Er wordt geluisterd en met je meegedacht, erg prettig in deze tijd met onpersoonlijke automatische berichten via de mail
Beveelt ons aan!
Wij zijn al een aantal jaar zeer tevreden klant! De app bevat alle belangrijke informatie en is zeer overzichtelijk, de stroom groen en transparant, de telefonische klantenservice deskundig en vriendelijk en bovendien heeft Vrijopnaam de mogelijkheid om zonnepanelen op afstand te kopen.
Beveelt ons aan!
Alle informatie is transparant, duidelijk en in eenvoudige taal. Er zijn geen voetklemmen of addertjes onder het gras. Alles lijkt zo betrouwbaar dat ik nog niet eens wil vergelijken met een andere leverancier
Beveelt ons aan!
Stroom en gas toch nog heel duur. En heel jammer dat de app alle cijfers wist als er een nieuw jaar ingaat. Dan kan je dus niet meer vergelijken.
Redactie van Vrijopnaam: Beste Sandy, We hebben (zeer) binnenkort goed bericht voor je. De cijfers over 'oude' jaren gaan we in de app presenteren. Dank voor je suggestie. Je kan de verbruikscijfers overigens al vergelijken in je stroom- en gasverbruik pagina. Nu ook de financiële cijfers. Met vriendelijke groet, klantteam Vrijopnaam